Barnprogram...

Eller? Tycker inte ni det...Jag menar, i dagens barnprogram så ska allt vara rosa och lite gulligull. sämsta tecknade serierna ever. Jämför dagens med typ Kalle Anka. Eller, Långben. Jag menar, dagens tecknade filmer/serier är bara slarv!

 

Eller tex riktiga filmer som typ...Ronja Rövardotter! Jämför det med dagens liknande barnprogram. Kommer inte på något nu på rak arm, men seriöst. I Ronja Rövardotter så var det slagsmål med svärd o grejer. Det finns säkert några som håller med mig.

 

ELLER! Julkalendrarna?! Tex, Mysteriet på Greveholm (min favorit) och, pettson och findus, sunes jul, trolltider osv osv...De äldre julkalendrarna är ju stört mycket bättre än dagens! De moderna julkalendrarna är det ju sämsta skådespelarna i. Och filmerna är inte ens välgjorde för 5öre. Det är liksom en mobiltelefonkamera dom har filmat med..nej inte riktigt, men nästan... Nån som håller med eller?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0