Nytt inlägg

Det är fan inte ofta! Att jag gör ett nytt inlägg menar jag. But here it is!

Nu är det bara tänka ut vad man ska skriva...eeehuuumm....

....

Jorå såatte...Det e ju de som e, men...

JA! I veckan som var jobbade jag kväll! Faktiskt ganska skönt :-) Kan sova hur länge jag vill på dagarna innan jag drar till jobbet. Och mer betalt är det ju! :-D Enda nackdelen är väl att när jag kommer dit så går alla andra hem. HAHA, meeeenee så äre..Och nu imorrn (måndag) så jobbar jag dag ända fram till fredag, så då klicer jag upp 05.30 och börjar jobba 07.00 - 15.36. :-) nackdelen med att jobba dag är att man inte får sova. Det ositiva är ju att man kommer hem tidigare! :-D Och att man slipper åka nattbuss x)

Over and out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0