3 grejer i 1 inlägg!

Jorå...Såhär är det!

1; Jag ska köpa en ny dator.

2; Bilen snart klar

3; AMON AMARTH HAR SLÄPPT NYTT!!!!


Ska ju köpa en ny dator. En dator som klarar allt. tänkte mig

XFX Radeon 6950 Crossfire. Samt ett moderkort coh nätaggregat som givetvis stödjer det. Chassi vet jag ännu inte vilket jag vill ha, givetvis ett som kyler på bra! Tänkte mig en Intel i5 2500K pga jag tycker att Den är mer prisvärd än vad i7 2600K är. Tänkte också mig en 120GB SSD ELLER 80GB SSD, har inte bestämt mig ännu! :-( 8GB RAM minne OFC, (bäst att passa på nu när dom är så billiga) ;-). Sen lite annat smått och gott!

BILEN!

Snart klar, den 5e maj skall den besiktigas! De som inte vet vad som är gjort på den kan ju ta o läsa detta:

Från front till torpedväggen är ALLT nermonterad i molekyler, motorn omlackerad, bytt kolvringar, köpt lite vassare kamaxlar. Bromsar lackerade och iordninggjorda (stavning?). Ramen nermonterad och blästrad samt nylackerad. Orkar inte skriva allt, men om jag klumpar ihop allt så är ALLTING från front till torpedvägg nermonterat/blästrat/lackerat/renoverats...Hela bilen är nylackerad också! Samma färg som innan (vit). Inredningen urriven och tillfixad, lackerat om alla detaljer inne i bilen (skärmar osv). En jävla massa saker gjort som sagt!

Och till nästa vinter så ska bakaxeln fixas till. Vad exakt vet jag inte ännu.

AMON AMARTH

HAR SLÄPPT NYTT ALBUM! SOm heter ''Surtur Rising'' Och här är låten vid namn War of the Gods!

Lyssna och njut!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0